Samsung iegūst prestižā „Cannes Lions 2009” reklāmas festivāla godalgu
Publicēts 13. jūlijā, 2009.
Samsung Electronics Co., Ltd, viens no vadošajiem mobilo tālruņu ražotājiem, ir saņēmis prestižā starptautiskā reklāmas festivāla „Kannu Lauvas 2009” („Cannes Lions 2009”) Sudraba lauvu kategorijā „Kiberlauvas” („Cyber Lions”) par Omnia tālruņa reklāmu „The Omnia unboxing” („Omnia izpakošana”). Šis video tiešsaistē tika skatīts vairāk nekā 3 miljonus reižu, tādā veidā būtiski palielinot tālruņa atpazīstamību. 56. Starptautiskais reklāmas festivāls „Kannu Lauvas 2009” notika no 21. līdz 27. jūnijam. Tas ir lielākais reklāmas festivāls, kas katru gadu pulcē pasaulslavenus reklāmas māksliniekus un reklāmas jomas profesionāļus.


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: